Takviye Edici Gıdalarda Güven ve Kullanım Oranı Hızla Yükseliyor
Gıda Takviyesi ve Beslenme Derneği (GTBD) ile XSights iş birliğinde gerçekleştirilen araştırmaya göre, Türkiye’de son üç ay içerisinde en az bir kez takviye edici gıda kullandığını belirtenlerin oranı son iki yılda yüzde 49,2’den yüzde 74,8’e yükseldi. Aynı dönemde kategoriye duyulan güven yüzde 60’tan yüzde 77’ye çıkarken, takviye edici gıdaların yeterince denetlendiğine inananların oranı da yüzde 23’ten yüzde 52’ye ulaştı.
Devamını Oku